TRAP WORDS DICTIONARIES!

WYNIKI KONKURSU Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO:

Słownik wyrazów kłopotliwych Trap Words Dictionary


Spośród 35 uczestników z klas 4-6
wyłonieni zostali zwycięzcy:

I MIEJSCE:

Maciej Demianiuk (4f)
Karol Mech (4a)


II MIEJSCE:

Wiktoria Benedysiuk (4d) oraz
Anna Dyl & Zofia Raszplewicz (4b)


III MIEJSCE:

Kajetan Grudziąż (6e)
Kamil Grzywacz (5e)
Weronika Konopko (5d)



GRATULACJE DLA ZWYCIĘZCÓW!!!


Organizatorzy:

Joanna Jańczyk & Izabella Szymańska
.................................................................

Serdecznie zapraszamy uczniów klas 4, 5 i 6. do udziału w konkursie z języka angielskiego: SŁOWNIK WYRAZÓW KŁOPOTLIWYCH.
CELE KONKURSU:
  • prezentacja umiejętności językowych uczniów uczących się języka angielskiego
  • wzbudzanie zainteresowania nauką języka angielskiego
  • propagowanie samodzielnej pracy w rozwijaniu kompetencji językowych
  • rozwijanie słownictwa oraz ćwiczenie poprawnej pisowni w języku angielskim 
REGULAMIN KONKURSU:
  1. Konkurs jest organizowany dla klas IV-VI.
  2. Uczniowie wykonują słownik ‘wyrazów kłopotliwych’, tzn. takich, które w języku polskim i angielskim brzmią tak samo lub bardzo podobnie, jednak ich znaczenia są różne. Np. angielskie słowo „most” oznacza „większość”, ale wygląda jak polski „most”, który po angielsku brzmi „bridge”.
  3. W słowniku powinno się znaleźć minimum 15 słów (może być ich więcej), rozpisanych w czterech rubrykach, jak w przykładzie z „mostem”J.
  4. Technika wykonania słownika – dowolna.
  5. W konkursie będzie oceniana adekwatność słów do wymagań konkursowych oraz estetyka wykonania słowników.
 SŁOWNIKI PRZYJMOWANE BĘDĄ DO 2 czerwca 2017 r. przez nauczycieli języka angielskiego.

Organizatorzy:

Joanna Jańczyk

Izabella Szymańska


...................................................................................................................