„ Zabytki krajów anglojęzycznych w 3D ”



ZABYTKI KRAJÓW ANGLOJĘZYCZNYCH - WYNIKI

Już kolejny tydzień uczniowie naszej szkoły podziwiają wspaniałe prace przedstawiające największe zabytki oraz rekwizyty związane z krajami anglojęzycznymi. Dziękujemy za ogromne zainteresowanie konkursem oraz doceniamy wysiłek oraz niesamowitą pomysłowość naszych uczniów.
Jury oceniające prace brało pod uwagę estetykę,  ogólne wrażenie oraz samodzielność wykonania prac.

Wyniki konkursu:

KLASY I - III

1. Anna Rozbiewska kl. 3a
2. Ada Ciasnocha kl. 2h
3. Julia Pilich kl. 3e

KLASY IV - VI

1. Jakub Wódka kl. 5d
2. Anna Renik kl. 6f
3. Olga Grudziąż kl. 4a

Nagrody specjalne:
Rafał Sobczak kl. 2i
Jakub Modzelewski kl. 2b
Mateusz Witak kl. 2e
Filip Ratyński kl. 2h
Weronika Sawicka kl. 6d
Karina Majewska kl. 6a
Ola Podsiadłowska kl. 2b
Karol Mech kl. 4a
Maja Sieradzka kl. 4f
Mateusz Radzikowski kl. 4f
Zuzanna Sakowska kl. 6e
Anna Stiasna kl. 2h
Rafał Bałka kl. 2a
Natalia Wódka kl. 2e
Marcin Witkowski kl. 2a
Aleksandra Matoszuk kl. 4b
Karol Sawiak kl. 4d
Jan Misiak kl. 2i
Adam Kamiński kl. 2a
Antek Warda kl. 2e
Anna Niewęgłowska kl. 6d
Zofia Lan kl. 2h
Piotr Dudek kl. 2h
Ola Michalska kl. 2a
Aleksander Gol kl. 2j
Małgorzata Kosior kl. 6a
Jakub Ziembka kl. 2e
Tomasz Grabowski kl. 5e

Karolina Ponichtera kl. 4e
Kacper Banaszek kl. 2a
Maciej Koziarski kl. 2k

Wyróżnienia:
Ola Rawska kl. 2d
Michał Wierzbicki kl. 2d
Kuba Piasecki kl. 3a
Sandra Golec kl. 6f
Krzysztof Kalwasiński kl. 6f
Michalina Romańczuk kl. 2e
Dawid Święch kl. 1d
Aleksander Gawęda kl. 2i
Wiktoria Mielnik kl. 1d
Mieszko Kita kl. 2h
Anita Zduńczyk kl. 6f


..................................................................................................

I. Cele konkursu:

- zainteresowanie uczniów kulturą krajów anglojęzycznych  

- motywowanie uczniów do nauki języka angielskiego
- rozwijanie kreatywności oraz talentów plastycznych                                 

II. Uczestnicy konkursu:

Uczniowie klas 1-6.

III. Zasady konkursu:

Zadaniem uczniów jest wykonanie makiety, pracy plastycznej lub technicznej w formie 3D przedstawiającej zabytek (np. Sydney Opera House, Big Ben) lub  rekwizyt (korona Królowej Elżbiety II, kapelusz kowboja) który kojarzy się z krajem anglojęzycznym. Uczniowie wykonują pracę samodzielnie, nie ma możliwości brania udziału w grupach kilkuosobowych. Technika oraz materiał z którego zostanie wykonana praca jest dowolna. Nie ma również ograniczeń dotyczących wielkości eksponatu. Uczniowie biorący udział w konkursie podpisują pracę imieniem, nazwiskiem, klasą, przygotowują również informację dotyczące wybranego zabytku (nazwa i kilka zdań opisujących zabytek w języku angielskim oraz polskim, czcionka Times New Roman, wielkość 12. Nazwa zabytku Times New Roman 16)
Pamiętajmy że krajem anglojęzycznym nie jest tylko Wielka Brytania czy Stany Zjednoczone, zachęcamy do wyszukiwania informacji dotyczących pozostałych państw. Liczymy na to że wśród eksponatów zgłoszonych do konkursu oprócz najpopularniejszych zabytków i rekwizytów pojawią się również te mniej znane J
Jury będzie oceniało wkład pracy, estetykę oraz ogólne wrażenie. Wybrane prace konkursowe pozostaną stałym elementem wystroju pracowni językowej. Nagrodzone i wyróżnione prace zostaną umieszczone na wystawie oraz na stronie internetowej szkoły.

IV. Termin:
Uczniowie dostarczają  prace konkursowe nauczycielom języka angielskiego  do 2.03.2017r.

          
           
                   Marta Soszyńska & Katarzyna Węsierska

               
.............................................................................................................