WYNIKI KONKURSU:
Z przyjemnością informujemy, że w konkursie "Kangur Matematyczny" mamy 12 wyróżnień:
kl.2
PODNAJMER SEBASTIAN
CIASNOCHA ADRIANNA
KOŚCIELNY BARTŁOMIEJ
RUTKOWSKA KAMILA
kl.3
ZOFIA KRAWCZYK
LEWICKI OSKAR
kl.4
MECH KAROL
DUDEK ZUZANNA
kl.5
GRABOWSKI TOMASZ
TOMCZUK NATALIA
kl.6
BANASIK IGOR
FILIP WASILEWSKI
Gratulujemy!!!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Z przyjemnością informujemy, że w konkursie "Kangur Matematyczny" mamy 12 wyróżnień:
kl.2
PODNAJMER SEBASTIAN
CIASNOCHA ADRIANNA
KOŚCIELNY BARTŁOMIEJ
RUTKOWSKA KAMILA
kl.3
ZOFIA KRAWCZYK
LEWICKI OSKAR
kl.4
MECH KAROL
DUDEK ZUZANNA
kl.5
GRABOWSKI TOMASZ
TOMCZUK NATALIA
kl.6
BANASIK IGOR
FILIP WASILEWSKI
Gratulujemy!!!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
17 marca 2017 roku odbył się Międzynarodowy
Konkurs Matematyczny "Kangur Matematyczny", w
którym uczestniczyło w naszej szkole aż 141 uczniów klas II-VI.
W kategorii "Żaczek" - klasy II - 48 uczniów
"Maluch" - klasy III-IV -65 uczniów
"Beniamin" - klasy V-VI -28 uczniów.
W kategorii "Żaczek" - klasy II - 48 uczniów
"Maluch" - klasy III-IV -65 uczniów
"Beniamin" - klasy V-VI -28 uczniów.
Inicjatorem Międzynarodowego Konkursu „Kangur Matematyczny” jest Stowarzyszenie „Kangourou Sans Frontières” z siedziba w Paryżu. W Polsce Głównym Organizatorem jest Towarzystwo Upowszechniania Wiedzy i Nauk Matematycznych w Toruniu. W Regionie Warszawskim organizatorem Konkursu jest Stowarzyszenie Oświatowo-Edukacyjne „Liczman” w Warszawie.
Konkurs miał charakter jednorazowego
testu. Na rozwiązanie testu przeznaczone było 75 minut.
Test konkursowy w kategorii "Żaczek" zawierał 21 zadań o różnym stopniu trudności (7 zadań po 3 punkty, 7 zadań po 4 punkty i 7 zadań po 5 punktów). Uczeń uczestniczący w Konkursie tej kategorii otrzymał w chwili rozpoczęcia konkursu 21 punktów.
Test konkursowy w kategorii "Maluch" zawierał 24 zadania o różnym stopniu trudności (8 zadań po 3 punkty, 8 zadań po 4 punkty i 8 zadań po 5 punktów). Uczeń uczestniczący w Konkursie tej kategorii otrzymał w chwili rozpoczęcia konkursu 24 punkty.
Test konkursowy w kategorii "Beniamin" zawierał 30 pytań o różnym stopniu trudności (10 zadań po 3 punkty, 10 zadań po 4 punkty i 10 zadań po 5 punktów. Uczeń uczestniczący w konkursie otrzymał w chwili rozpoczęcia konkursu 30 punktów.
Do każdego zadania dołączonych było 5 odpowiedzi, z których dokładnie jedna była poprawna. Za brak odpowiedzi uczestnik otrzymuje zero punktów, natomiast za odpowiedź błędną lub zaznaczenie więcej niż jednej odpowiedzi, otrzymuje punkty ujemne w liczbie 25% przewidzianych za dane zadanie.
Po oddaniu kart odpowiedzi uczestnicy konkursu otrzymali upominek -układankę-breloczek „Magiczny sześcian” .
Test konkursowy w kategorii "Żaczek" zawierał 21 zadań o różnym stopniu trudności (7 zadań po 3 punkty, 7 zadań po 4 punkty i 7 zadań po 5 punktów). Uczeń uczestniczący w Konkursie tej kategorii otrzymał w chwili rozpoczęcia konkursu 21 punktów.
Test konkursowy w kategorii "Maluch" zawierał 24 zadania o różnym stopniu trudności (8 zadań po 3 punkty, 8 zadań po 4 punkty i 8 zadań po 5 punktów). Uczeń uczestniczący w Konkursie tej kategorii otrzymał w chwili rozpoczęcia konkursu 24 punkty.
Test konkursowy w kategorii "Beniamin" zawierał 30 pytań o różnym stopniu trudności (10 zadań po 3 punkty, 10 zadań po 4 punkty i 10 zadań po 5 punktów. Uczeń uczestniczący w konkursie otrzymał w chwili rozpoczęcia konkursu 30 punktów.
Do każdego zadania dołączonych było 5 odpowiedzi, z których dokładnie jedna była poprawna. Za brak odpowiedzi uczestnik otrzymuje zero punktów, natomiast za odpowiedź błędną lub zaznaczenie więcej niż jednej odpowiedzi, otrzymuje punkty ujemne w liczbie 25% przewidzianych za dane zadanie.
Po oddaniu kart odpowiedzi uczestnicy konkursu otrzymali upominek -układankę-breloczek „Magiczny sześcian” .
A.Borysiewicz-Rzewuska
---------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------------