Szkolny Konkurs informatyczny w Scratch „Multimedialna Kartka Świąteczna”

PRACE WYRÓŻNIONE W KONKURSIE:

Patrycja Ratyńska 4a

Zofia Raszplewicz 4b

Klaudia Cichocka 6c

Julia Świdwa 6d

Zuzia Sakowska kl.6e




Obejrzyj prace konkursowe 

https://scratch.mit.edu/studios/3887365/

.......................................................................................
Regulamin

1.     Konkurs przeznaczony jest dla uczniów klas 6 oraz uczniów kl. 4, uczestniczących w programie Mistrzowie Kodowania, Szkoły Podstawowej nr 2 w Ząbkach
2.     Celem konkursu  jest:
-  rozwijanie zainteresowań informatycznych
-  stymulowanie kreatywności, logicznego myślenia
-  podnoszenie umiejętności programistycznych,  
- kultywowanie tradycji Świąt Wielkanocnych

3.  Konkurs polega na przygotowaniu przez uczestników konkursu projektu w języku Scratch. Temat animacji: „Multimedialna Kartka Świąteczna”
4. Projekt musi być wykonany samodzielnie przez autora i nie powinien być remiksem innych gotowych projektów scratch.
5. Prace mogą być wykonywane w szkole na zajęciach komputerowych i w domu.
6. Kartka Świąteczna powinna zawierać: animację, dźwięki, posiadać więcej niż jedną scenę. Tematyka:  związana z wiosną, tradycjami, atrybutami świątecznymi. Na karcie powinny być umieszczone życzenia świąteczne.
7.     Projekty  musi być wysłany na maila nauczyciela uczącego lub przyniesiony na pendrivie. W nazwie projektu powinno być imię, nazwisko i klasa ucznia.
8.     Zgłoszenie projektu do konkursu jest równoznaczne ze zgodą na jego wykorzystanie przez organizatorów do promocji konkursu i promocji nauki programowania w języku Scratch.
9.     Prace konkursowe oceniane będą pod kątem zaawansowania technicznego, samodzielności, oryginalności i jakości wykonania.
10.                       Konkurs trwa od 22 marca do 10 kwietnia 2017 roku.

Małgorzata Goździak


................................................................................................................