PRACE WYRÓŻNIONE W KONKURSIE:
Klaudia
Cichocka 6c
Zuzia
Sakowska kl.6e
Obejrzyj prace konkursowe
https://scratch.mit.edu/studios/3887365/
.......................................................................................
Regulamin
Patrycja Ratyńska 4a
Zofia Raszplewicz 4b
Klaudia
Cichocka 6c
Julia Świdwa 6d
Zuzia
Sakowska kl.6e
Obejrzyj prace konkursowe
https://scratch.mit.edu/studios/3887365/
.......................................................................................
Regulamin
1. Konkurs przeznaczony jest dla uczniów klas 6 oraz uczniów kl. 4, uczestniczących
w programie Mistrzowie Kodowania, Szkoły Podstawowej nr 2 w Ząbkach
2. Celem konkursu jest:
- rozwijanie zainteresowań
informatycznych
- stymulowanie kreatywności, logicznego
myślenia
- podnoszenie umiejętności
programistycznych,
- kultywowanie tradycji Świąt Wielkanocnych
3. Konkurs polega na
przygotowaniu przez uczestników konkursu projektu w języku Scratch. Temat animacji: „Multimedialna Kartka
Świąteczna”
4. Projekt musi być wykonany
samodzielnie przez autora i nie powinien być remiksem innych gotowych
projektów scratch.
5. Prace mogą być wykonywane w szkole na
zajęciach komputerowych i w domu.
6. Kartka Świąteczna powinna zawierać: animację,
dźwięki, posiadać więcej niż jedną scenę. Tematyka: związana z wiosną, tradycjami, atrybutami
świątecznymi. Na karcie powinny być umieszczone życzenia świąteczne.
7. Projekty musi być wysłany na maila
nauczyciela uczącego lub przyniesiony na pendrivie. W nazwie projektu powinno
być imię, nazwisko i klasa ucznia.
8. Zgłoszenie projektu do konkursu jest równoznaczne ze zgodą na jego
wykorzystanie przez organizatorów do promocji konkursu i promocji nauki
programowania w języku Scratch.
9. Prace konkursowe oceniane będą pod kątem zaawansowania technicznego,
samodzielności, oryginalności i jakości wykonania.
10. Konkurs trwa od 22 marca do 10 kwietnia 2017 roku.
Małgorzata Goździak
................................................................................................................